Recenze 1Hodinky.cz a Libro watches - Zkušenosti
Zkušenosti našich opravdových zákazníků, kteří si u nás koupili hodinky, si můžete ověřit pouze na jediné nezávislé a důvěryhodné stránce na Heuréka.cz. Heuréka.cz je cenový srovnávač, který navíc má funkci recenzí od skutečných zákazníků. Jmenuje se Ověřeno zákazníky. Těmto zákazníkům přichází email po týdnu od objednání zboží a průměrně 1% zákazníků nás zhodnotí. Ostatních 99% zákazníků sice recenzi nenapíše, ale nutit je k tomu nemůžeme, ikdyž ročně prodáme několik tisíc hodinek. To víte, spokojený člověk nemá důvod se nějakou recenzí zabývat.
Recenze a zkušenosti s internetovým obchodem 1Hodinky.cz a zároveň s naší firmou Libro watches s.r.o. si můžete přečíst zde:
https://obchody.heureka.cz/1hodinky-cz/recenze/
Ostatní weby s případnými recenzemi mají tu nepříjemnou možnost, že můžou hodnotit i lidé, kteří nic nekoupili. Bez jakékoliv spojitosti s reálnou objednávkou. Tímto se umožňuje naší konkurenci a pár jednotlivým naštvaným zákazníkům, kterým třeba neuznáme reklamaci, nás hodnotit bez omezení a klidně mnohokrát. Tyto recenze mají většinou jediný účel, nás poškodit. Věřte, že se tyhle podlé praktiky dělají, obzvlášť u konkurentů mluvících slovensky. U jedné recenze nám dokonce policie vypátrala odkud to šlo :-) a byla to konkurence. Jenže policie se tím zabývat moc nechce.
Neměl bych nutkání tento text psát, kdyby se tak nedělo. Příkladem nechť jsou také zákazníci vracející značkové hodinky poškozené, nebo bez certifikátu originality. Těmto zákazníkům nemůžeme uznat plnohodnotné vrácení kupní ceny. Pokud u vrácených hodinek něco chybí, tak slušně požádáme o doposlání. Nemůžeme přeci toto zboží, ať už škráblé, nebo bez příslušenství, jen tak poslat jinému zákazníkovi. Navíc hodinky například Emporio Armani prodat bez certifikátu originality od značky Emporio Armani? Nemůžeme ani nechceme. Zákazník pokud jej nevrátí s hodinkami, nemůže počítat s tím, že přimhouříme oko. Bohužel to nejde a chyba není u nás.
Někteří lidé jsou i takoví, že nám při chybějícím příslušenství nadávají, neuznají cokoliv a samozřejmě vyhrožují. Nedávno například... "můj manžel dělá na hospodářské kriminálce, takže si ná Vás posvítí". Paní se toho nebála. S manželem už byla rozumnější řeč...
Také se někdy stane, že reklamace není uznána. Zákazník má vždy možnost si nechat výsledek reklamace posoudit. Posuďte však sami, můžeme uznat reklamaci lehce ošoupaného koženého řemínkku po roce od koupi? Nemůžeme uznat ani reklamaci fyzicky rozbitých hodinek.
Věřím, že si každý rozumný člověk udělá vlastní názor.
V případě dotazů mne neváhejte kontaktovat emailem, nebo v pracovní době telefonicky.
S pozdravem,
Mgr. Petr Holub
CEO, Libro watches s.r.o.